Повернення та обмін

Повернення товару належної якості

Товар належної якості можна повернути або обміняти на інший, при дотриманні наступних умов:
• товар не використовувався, не збирався і повністю укомплектований, в тому числі не порушена цілісність заводської упаковки;
• збережені маркування, заводські (гарантійні) пломби і ярлики;
• пройшло менше 14 днів з моменту отримання товару;
• товару немає в переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню (згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 19.03.1994 № 172);

Зверніть увагу!!!

Всі товари доставляються клієнтам з Польщі. При поверненні товару належної якості вартість доставки по Україні (на склад в м.Луцьк) та в Польщу в магазин оплачуються КЛІЄНТОМ.
Вартість доставки по Україні - згідно з тарифами обраної транспортної компанії, вартість доставки до Польщі - 25% ціни товару.


Повернення в разі виявлення браку

ВАЖЛИВО !!! Перед тим, як почати збирати товар, переконайтеся у відсутності механічних пошкоджень його деталей.
Товар, який був зібраний, обміну та поверненню не підлягає.

Перед відправкою бракованого товару ОБОВ'ЯЗКОВО вишліть фотографію бракованої деталі на brak@dimok.com.ua або на Viber +38 (073) 568 22 00
Після розгляду наданого фото, вам буде надана інструкція щодо подальших дій.
Заміні підлягає або бракована деталь, або товар повністю.
У разі, якщо за наданими вами фото, нами був зроблений висновок про наявність механічних пошкоджень, або слідів неправильного складання - в такій заміні буде відмовлено.


Товар, за бажанням клієнта, може бути також висланий на експертизу виробнику. Така експертиза може займати до 21 робочого дня.
• Якщо виробник підтвердить наявність браку - ми замінимо деталь або виріб повністю і компенсуємо витрати на доставку.
• Якщо виробник підтвердить наявність механічних пошкоджень або слідів слідів неправильного складання - ми повернемо надіслану вами деталь або виріб без компенсації вартості доставки.

Пошкодження під час транспортування

У момент отримання замовлення від служби доставки, при виявленні пошкоджень товару, Ви можете відмовитися від отримання замовлення. В такому випадку, обов'язково складається "Акт прийому-передачі" (бланк надається співробітником транспортної компанії), із зазначенням причин відмови (детально описуються пошкодження).
Для прискорення процедури повернення зробіть детальні фото пошкоджень і складеного акту та вишліть нам на brak@dimok.com.ua або на Viber +38 (073) 568 22 00
Грошові кошти повертаються тільки при наявності правильно оформленого Акта прийому-передачі із зазначенням пошкоджень, а також підтвердженого рішення транспортної компанії про виплату компенсації на наш рахунок.

Терміни повернення грошових коштів

Повернення грошових коштів здійснюється безготівковим способом.
При оплаті карткою - повернення здійснюється ТІЛЬКИ на ту ж картку, з якої була проведена оплата замовлення.
Термін повернення грошових коштів у разі відсутності товару в замовленні - до 3 робочих днів.
Термін повернення грошових коштів у разі повернення товару належної якості - до 10 робочих днів з моменту отримання нами товару на свій склад, і проведеної перевірки зовнішнього стану, оригінальності упаковки і комплектності товару.


Допомога у продажі

Ми можемо допомогти вам продати товар, що Вам не підійшов, розмістивши його в нашому розділі «Товари в наявності»
Комісія за цю послугу становить 15% від ціни продажу товару.

Зверніть увагу!!!

Не є заводським (виробничим) браком наступні випадки:
• Виробник на свій розсуд і без додаткових повідомлень змінив комплектацію, зовнішній вигляд, країну виробництва та технічні характеристики моделі.
• Фактичний колір виробу відрізняється від представленого на сайті в залежності від кольоропередачі вашого монітора.

В процесі оформлення замовлення обов'язково уточнюйте усі принципові для Вас властивості і характеристики товару, що купується.